هدیه متفاوت برای دانش آموزان

اگر می خواهید با یک هدیه تفاوت هدیه روز دانش آموز زیادی ایجاد کنید ، خرید برای یک دانش آموز دانشگاه مکان خوبی برای شروع است. آنها کلاس ها ، دوره های کارآموزی ، مشاغل دوم ، زندگی اجتماعی و روابطی برای مدیریت دارند و احتمالاً پولشان برای تأمین هزینه های خود بسیار کمتر از آرزوهاشان است.

 

هدایای مفید و متفکرانه می تواند تفاوت نامتناسبی در کیفیت زندگی آنها ایجاد کند ، به ویژه هنگامی که این چیزی است که هم به طور مکرر استفاده می کنند و هم به تنهایی توانایی پرداخت آن را ندارند.

 

من به عنوان یک دانش آموز که اخیراً فارغ التحصیل هدیه شده ام ، می توانم به شما بگویم که لیست زیر مکان خوبی برای شروع خرید است

5 بهترین هدایای برتر برای دانشجویان دانشگاه:

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل و ضد آب

یک جفت کفش ورزشی

کتابی که برای راهنمایی شما در طول بیست سالگی طراحی شده است

نی سیلیکونی قابل استفاده مجدد Echo Dot (نسل 3) ، در بهترین خرید ، 39.99 دلار موجود است

Amazon Echo Dot به همین دلیل محبوب ترین دستگاه آمازون است - این دستگاه جمع و جور است و از تمام قابلیت های الکسا (به روزرسانی آب و هوا ، دستور العمل ها ، موسیقی ، اخبار) برخوردار است ، این دلیل اصلی خرید اکثر دستگاه های Echo است. جدیدترین نسخه - نسل سوم - دارای بلندگوی 70٪ بلندتر از نسل دوم است و از طرح پارچه ای متناسب با دکوراسیون کادو منزل برخوردار است. مقایسه مروری Insider در مورد دستگاه های Echo برای مراجعه سریع در اینجا.

کپسول سحابی آنکر یک مینی پروژکتور قدرتمند و همه کاره است و قابلیت حمل و نقل آن را برای دانشجویان دانشگاهی که ممکن است در خوابگاه ها و خانه های خارج از دانشگاه در حال مهاجرت و خارج از آن باشند ، گزینه ای عالی می کند. اندازه آن 1 پوند و اندازه یک قوطی نوشابه است ، اما دارای کیفیت تصویر شگفت آور و واضح و صدای 360 درجه است. همچنین ساکت است و چهار ساعت به طور مداوم پخش می شود. بررسی کامل را در اینجا پیدا کنید.