دسته‌بندی ایمیل‌ها

به طور حتم شما اطلاعات موجود در هارد کامپیوترتان را با قرار دادن آنها در پوشه‌های مناسب دسته‌بندی نموده‌اید، علت انجام این کار چیست؟

جواب بسیار واضح است، به این علت که پیدا کردن اطلاعات و فایل‌ها و دسترسی به آنها سریع‌تر و راحت‌تر انجام شود. بعد از گذشت مدتی تعداد ایمیل‌های ارسالی و دریافتی آنقدر زیاد خواهد شد که اگر ایمیل‌ها را دسته‌بندی نکنیم دسترسی به یک ایمیل به خصوص اگر نگوییم غیر ممکن بلکه بسیار مشکل و وقت‌گیر خواهد بود.

تایپ

تایپ فارسی

تایپ کتاب

فعال کردن زبان فارسی

برای اینکه بتوانید در ویندوز و نرم‌افزارهای مثل Word فارسی تایپ کنید، لازم است ابتدا زبان فارسی را در ویندوز فعال کنید. برای فعال کردن زبان فارسی ابتدا به Control Panel بروید. آنجا روی دکمه‌ی Region and language کلیک کنید تا پنجره آن باز شود. در این پنجره روی زبانه‌ی Keyboards and Languages کلیک کنید. سپس دکمه‌ی Change Keyboards را کلیک کنید.

صفحه جدیدی باز می‌شود. اینجا زبان‌های نصب شده را می‌بینید. معمولاً تنها زبان نصب شده انگلیسی است.

کار تایپ

تایپ اینترنتی

قیمت تایپ فارسی

تنظیم Taskbar و منوی Start


روی یک جای خالی در Taskbar (نوار افقی پایین صفحه) راست کلیک کنید و از منو گزینه‌ی Properties را انتخاب کنید. کادر Taskbar and start menu properties باز می‌شود. اینجا کلی گزینه داریم که مهم‌ترینشان را بررسی می‌کنیم. فعال کردن گزینه اول، Taskbar را قفل می‌کند. در این صورت شما نمی‌توانید با کلیک و کشیدن بخش‌های مختلف Taskbar، آنها را کوچک و بزرگ کنید. گزینه‌ی دوم، Auto-hide taskbar نام دارد و فعال کردن آن باعث می‌شود که Taskbar مخفی شود. این گزینه را تیک بزنید و دکمه Apply را در پایین کادر کلیک کنید. می‌بینید که Taskbar پایین رفته و مخفی می‌شود. برای ظاهر شدن آن کافی است که نشانگر ماوس را به پایین صفحه ببرید.

سفارش تایپ

هزینه تایپ

قیمت تایپ