اهداف خود را مشخص کنید


کلید تعریف هر استراتژیِ مؤثری، تصمیم گیری درخصوص اهداف و چشم‌انداز موفقیت پنل پیامک است. پس برای اینکه بتوان نقشه‌ی مشخصی پنل پیامک از بازاریابی موبایلی طراحی کرد، باید درخصوص اهداف با ذی‌نفعان مجموعه یا سازمان گفت‌وگو کرد. پرسش‌های نظیر آنچه در ادامه آمده است، ممکن است در تعیین اهداف مؤثر باشد:تاکنون چه پنل پیامک اقداماتی برای هدف قراردادن مخاطب پنل اس ام اس از طریق موبایل انجام شده است؟ اگر در زمینه‌ی بازاریابی پنل پیامک موبایلی تلاشی صورت  پنل اس ام اس گرفته، جزئیات انجام آن به چه صورت بوده است؟ نقاط قوت و ضعف ما در این زمینه چه بوده و چه نکاتی تاکنون از نظر دور مانده است؟ هدف اصلی سازمان از به‌کارگیری این استراتژیِ بازاریابی چیست و چه انتظاراتی پنل اس ام اس از به‌کارگیری این روش در بازاریابی وجود دارد؟ مخاطبانِ کلیدی در بازاریابی موبایلی چه کسانی پنل اس ام اس هستند؟ عادات مشتریان، به‌ویژه مشتریان ثابت، در استفاده از موبایل چگونه است؟ چه نقاط اشتراک و تفاوتی در استفاده از موبایل میان آنها وجود دارد؟یکی دیگر از نکاتی که باید مدنظر داشت، این است  پنل اس ام اس که چگونه پنل پیامک می‌توان کانال‌های بازاریابیِ مورداستفاده تاکنون را در بازاریابی موبایلی نیز به کار گرفت.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.